محل تبلیغات شما


آموزش بهینه سازی سایت - آموزش جامع جهت سئو صفحات داخلی

.

در این مقاله جامع آموزش بهینه سازی سایت به تکنیک های اصولی جهت بهبود جایگاه کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتورهای جستجو اشاره شده است.


آموزش بهینه سازی سایت

در این قسمت آموزش بهینه سازی سایت را که شامل اطلاعات کاملی از سئوی صفحات می باشد را به شما منتقل می کنیم.

از تحقیقات برای طراحی پیام خود استفاده کنید.

حال که شما می دانید چگونه بازار جستجوی خود را هدف قرار دهید، زمان آن رسیده است که کاری برای بهینه سازی سایت خود انجام دهید ، لازم است که صفحاتی را طراحی کنید که بتواند به درخواست جستجو کننده پاسخ بدهد. سئو صفحات چند منظوره است و از محتوا به طرف چیز های دیگر مانند الگو (schema) و برچسب های متا(meta tags) گسترش پیدا می کند، که ما در فصل بعدی بیشتر در مورد آموزش بهینه سازی سایت از نظر فنی بحث خواهیم کرد. حال انگشتان خود را تیز کنید چون می خواهیم محتوا بسازیم!

ایجاد محتوا

تحقیقات کلمات کلیدی

در قسمت قبل ما روش هایی چگونگی جستجوی مخاطبان را کشف کردبم. حال باید این کشف را در دنیای واقعی امتحان کنیم. در زیر یک طرح کلی را برای پیاده سازی تحقیقات کلمات کلیدی خود مشاهده می کنید.

      1. کلمات کلیدی خود را بررسی کنید و آن هایی را که دارای موضوع و هدف مشترک اند را در یک گروه قرار دهید. این گروه ها صفحات شما را ایجاد می کنند، پس لازم نیست برای هر کلمه کلیدی صفحه ی منحصر به فرد ایجاد کنید.
      2. اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید، SERP های مربوط به کلمه کلیدی یا گروه کلمات کلیدی را ارزیابی کنید برای اینکه تصمیم بگیرید که محتوای شما باید در چه فرمتی باشند. به برخی از ویژگی های رتبه بندی صفحات توجه کنید:
        1. آیا آن ها حاوی ویدیو یا عکس هستند؟
        2. آیا محتوا طولانی هستند یا کوتاه و مختصر؟
        3. آیا فرمت محتوا بصورت لیست، متن شماره دار و یا پاراگراف هستند؟
      3. از خود سوال کنیدچه ارزش های منحصر به فردی را می توانم به سایت خودم اضافه کنم که صفحه ی خودم را بهتر از صفحاتی کنم که در حال حاضر برای کلمات کلیدی من رنک دریافت کرده اند؟»

بهینه سازی صفحات جستجو به شما این امکان را می دهد که تحقیقات خود را به محتوایی تبدیل کنید که مخاطبان شما عاشقش بشوند. فقط مطمئن شوید از آموزش بهینه سازی سایت که ضعیف بوده و ممکن است شما را گرفتار محتوای ضعیف و کم ارزش نماید، اجتناب نمایید!

تاکتیک‌های کم ارزشی که باید از آن جلو گیری کنید

محتوای وب شما باید برای پاسخ دادن به سوالات کاربران ایجاد شده باشند، برای هدایت آن ها در سایت خود و اینکه به آن ها کمک کنید که هدف سایت شما را بهتر درک کنند. محتوا سایت شما تنها نباید برای کسب رنک بالا در جستجو ها ایجاد شود. رنکینگ یک پایان است، پایانی برای کمک به جستجو کنندگان، اگر ما از ابتدا روی پایان تمرکز کنیم با این ریسک مواجه می شویم که در دام محتوا های کم ارزش بیوفتیم و وقتی بعد از یک مدت در این دام گرفتار شدیم می بینیم که سایت ما با محتوا های کم ارزش پر شده است.

بعضی از این تاکتیک های آموزش بهینه سازی سایت را در قسمت دوم به شما معرفی کردیم، ولی برای مرور دوباره نگاهی عمیق‌تر به تاکتیک هایی می اندازیم برای زمانی که شما سعی می کنید یک محتوای بهینه شده برای موتور های جستجو ایجاد کنید.

محتوای ضعیف

در حالی که در یک وب سایت داشتن صفحات مختلف و منحصر به فرد در موضوعات متفاوت عادی است، در قدیم یک استراتژی تولید محتوا وجود داشت به این صورت که برای هر کلمه کلیدی در صورت تکراری بودن هم یک صفحه ایجاد می شد، به این امید که در نتایج جستجو برای پرسش ها بتوانند رنکی را در صفحه ی اول به خود اختصاص بدهند.

برای مثال، اگر شما لباس عروسی می فروشید، ممکن است شما صفحات منحصر به فردی برای لباس عروس، لباس عروسی، لباس مخصوص عروس،‌ لباس شب عروسی، لباس جشن عروسی، لباس مراسم عروسی و غیره ایجاد کنید و این در حالی است که شما می دانید همه ی این صفحات یک معنی مشابه به هم دارند و یک منظور را می رسانند. یکی دیگر از تاکتیک های کسب وکار های محلی به این شکل بود که برای هر منطقه و شهری یک صفحه محتوای متفاوت ایجاد می کردند. این صفحات که محتوای آن بر اساس منطقه هستند معمولا بسیار یا کاملا مشابه هم هستند، که تنها عنصری که در آن منحصر به فرد است نام منطقه های آن است.

این تاکتیک ها به وضوح مشخص است که کمکی به کاربر نمی کند و برای آن ها مفید نیست، حال چرا بعضی از ناشران این کار را می کنند؟ گوگل در گذشته به اندازه الان هوشمند نبود که بتواند روابط بین کلمات و عبارات (معناشناسی) را بفهمد و درک کند. پس اگر برای صفحه لباس عروس» رنک دارید دارید، بیخیال ایجاد صفحه ی لباس مخصوص عروس» بشوید.

این کار باعث ایجاد صفحات بسیار زیادی در وب می شود که بیشتر حاوی محتوای ضعیف و غیر حرفه ای است، گوگل در سال ۲۰۱۱، الگوریتی مخصوص حل این مشکل طراحی کرد و در قالب آپدیتی آن را عرضع نمود، این آپدیت پاندا نام داشت و با کمک این آپدیت، گوگل توانست صفحه های کم کیفیت را پنالتی کند و جای آن ها را با صفحاتی بهتر و با کیفت تر جایگزین کرد. گوگل همچنان نیز از این فرایند برای جایگزین کردن صفحات کم کیفیت با صفحاتی که کیفیت بالاتر دارند، استفاده می کند.

واضح است که گوگل از شما می خواهد یک صفحه ی جامع و قوی در مورد یک موضوع داشته باشید نه اینکه چند صفحه ی ضعیف در باره ی یک موضوع.

لندینگ پیج مناسب

محتوای تکراری

همانطور که از اسم محتوای تکراری» معلوم است منظور ما از محتوایی است که بین دو دامنه یا چندین صفحه ی یک دامنه مشترک هستند. محتوای غیرمجاز محتوایی هستند که بصورت غیر مجاز و یا مخرب از سایت های دیگر برداشته می شوند. این نوع محتوا می تواند شامل محتوا هایی باشد که از سایت های دیگر گرفته می شوند و بعدا بدون هیچ تغییری یا با تغییر اندک در سایتی دیگر انتشار داده می شوند، بدون افزودن هیچ ارزش و محتوایی به آن.

دلایل منطقی و قانونی زیادی برای استفاده از محتوای تکراری داخل یک دامین یا چند دامین وجود دارد، و گوگل توصیه می کند در صورتی که می خواهید از محتوای تکراری در داخل سایت خود استفاده کنید از تگ rel=canonical استفاده کنید و به مطلب اصلی اشاره کنید. هرچند لازم نیست که فعلا در باره ی این سئو بدانید چون باید توجه و تمرکز اصلی شما بر روی تولید محتوای منحصر به فرد در کلمات و ارزش ها باشد.

محتوای تکراری

آموزش سئو و مهم ترین معیارهای جدید گوگل در سال 2019

چگونه هوشمندانه (نه بیشتر) کار کنیم؟

آموزش تصویری ساخت شماره ی مجازی خارجی SmartCall اسمارت کال

سایت ,های ,یک ,صفحات ,صفحه ,ایجاد ,بهینه سازی ,سازی سایت ,صفحه ی ,آموزش بهینه ,است که

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

relodunba متخصص سئو elasseve مردان اعراف اندروید وز ANDROIDVES وای وی بلاگ Yvette's collection TRANSLATION AND EDUCATION verphaveli فروش سوله در شهرک صنعتی پرند